Transzformatív marketing, TÁRSADALMI ÉS ÜZLETI KIHÍVÁSOK INTEGRÁLT MARKETINGMEGOLDÁSAI, XXVIII. NEMZETKÖZI KONFERENCIA „A KASTÉLYBA ZÁRT VÁROSBAN” 2022. AUGUSZTUS 24-25.
A konferencia részletei: https://emok.hu/hu/emok2022/hu/
A konferencia tanulmánykötete: Piskóti, István (szerk.) ; Nagy, Szabolcs (szerk.) ; Nagy, Katalin (szerk.): TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai: Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferenciájának Tanulmánykötete, Miskolc – Hernádvécse, 2022. augusztus 23-25. Miskolc, Magyarország : Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet (2022) , 411 p., ISBN: 9789633582763 https://emok.hu/hu/component/docs/c-23:transzformativ-marketing?format=pdf
Absztraktfüzet: Katalin, Nagy (szerk.) ; István, Piskóti (szerk.): MAG Scholar Conference in Business, Marketing and Tourism. 2019 (Europe). „Reconnecting Asia with Eastern Europe”: Conference Proceedings, Miskolc, Magyarország : University of Miskolc (2019) , 175 p. ISBN: 9789633581902
A konferencia honlapja: https://magscholar.com/conference-europe/
Konferencia felhívás: https://emok.hu/hu/hirek/aktualitasok/206-2019-mag-scholar-conference-in-business-marketing-and-tourism
A konferencia tanulmánykötete: Fam, Kim-Shyan (szerk.) ; Piskóti, István (szerk.) ; Nagy, Szabolcs (szerk.) ; Nagy, Katalin (szerk.): MAG Scholar Conference in Business, Marketing and Tourism 2019 (Europe) "Reconnecting Asia with Eastern Europe": Programme and Book of Abstracts, Miskolc, Magyarország : Institute of Marketing and Tourism, University of Miskolc (2019) , 26 p. ISBN: 9789633581896 https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=3639501