A Marketing és Turizmus Intézet munkatársainak publikációi az MTMT-ben (1992-2024): https://m2.mtmt.hu/gui2/?type=institutes&mode=browse&sel=19450&paging=1;5000
Összes közlemény: 1 116, Összes hivatkozás: 2 891 (2025.09.19)
Nagy, Szabolcs ; Hajdú, Noémi Consumer Acceptance of the Use of Artificial Intelligence in Online Shopping: Evidence From Hungary
AMFITEATRU ECONOMIC 23 : 56 pp. 155-173. , 19 p. (2021) DOI WoS REAL Scopus
Független: 172 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 35 | Scopus jelölt: 61 | WoS/Scopus jelölt: 64 | DOI jelölt: 119
Józsa, László ; Piskóti, István ; Rekettye, Gábor ; Veres, Zoltán Döntésorientált marketing = Decision-oriented marketing
Budapest, Magyarország : KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti Kiadó Kft. (2005) , 826 p. ISBN: 9632247841
Nyilvános idéző összesen: 163 | Független: 153 | Függő: 10 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 1 | Scopus jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 1 | DOI jelölt: 19
Független: 154 | Függő: 10 | Nem jelölt: 0
Nagy, Szabolcs DIGITAL ECONOMY AND SOCIETY – A CROSS COUNTRY COMPARISON OF HUNGARY AND UKRAINE
VISNYK NATSIONALNOGO TEKHICHNOGO UNIVERSYTETU KHARKIVSKYJ POLITEKHNICHNYJ INSTYTUT EKONOMICHNI NAUKY 2017 : 46. (1267) pp. 174-179. , 6 p. (2017) REAL ResearchGate publ. Teljes dokumentum
Független: 126 | Függő: 8 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 14 | Scopus jelölt: 12 | WoS/Scopus jelölt: 14 | DOI jelölt: 27
Petro, Pererva ; Szabolcs, Nagy ; Maria, Maslak ORGANIZATION OF MARKETING ACTIVITIES ON THE INTRAPRENEURSHIP
MIND JOURNAL 5 : 1 pp. 1-10. Paper: 2. , 10 p. (2018) MIDRA REAL Teljes dokumentum
Független: 97 | Függő: 75 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 22
Piskóti, István Régió- és településmarketing: Marketingorientált fejlesztés, márkázás
Budapest, Magyarország : Akadémiai Kiadó (2012) , 400 p. ISBN: 9789630591867 WorldCat
Nyilvános idéző összesen: 87 | Független: 87 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 5 | Scopus jelölt: 2 | WoS/Scopus jelölt: 7 | DOI jelölt: 34
Piskóti István és Nagy Szabolcs (szerk.) (2024): Marketingkaleidoszkóp 2024: Trendek és hatások: A marketing új dimenziói, Miskolci Egyetem, Marketing és Turizmus Intézet
Piskóti, István és Nagy, Szabolcs, eds. (2023) Marketingkaleidoszkóp 2023 : Tanulmányok a Marketing és Turizmus Intézet és partnerei kutatási eredményeiből. Miskolci Marketing Műhely . Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc.
Piskóti, István és Molnár, László, eds. (2022) Marketingkaleidoszkóp 2022 : Tanulmányok a Marketing és Turizmus Intézet kutatási eredményeiből. Miskolci Marketing Műhely . Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc.
Dankó, László és Piskóti, István (2019) Marketingkaleidoszkóp 2019. Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc.
Piskóti, István (2017) Marketingkaleidoszkóp 2017 : Tanulmányok a Marketing és Turizmus Intézet kutatási eredményeiből. Miskolci Egyetem Marketing Intézet, Miskolc.
Piskóti, István, ed. (2016) Marketingkaleidoszkóp 2016 : Tanulmányok a Marketing Intézet kutatási eredményeiből. Miskolci Egyetem Marketing Intézet, Miskolc.
Piskóti, István, ed. (2014) Marketingkaleidoszkóp 2014 : Innovációvezérelt marketing : Tanulmányok a Marketing Intézet kutatási eredményeiből. Miskolci Egyetem Marketing Intézet, Miskolc.
Piskóti, István, ed. (2012) Marketingkaleidoszkóp 2012. Miskolci Egyetem Marketing Intézet, Miskolc.
Piskóti, István, ed. (2010) Marketingkaleidoszkóp 2010 : Tanulmányok a Marketing Intézet kutatási eredményeiből. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc.
Piskóti István és Nagy Katalin (szerk.) (2024): Turizmuskaleidoszkóp 2024: Turizmusmegoldások: Trendek - Tervezés - Fejlesztés - Menedzsment, Miskolci Egyetem, Marketing és Turizmus Intézet